عمده باتری خودرو2

خرید و فروش عمده باتری ماشین با ارزان‌ترین قیمت

آرکا باتری یک شرکت فعال در زمینه فروش انواع باتری بوده که بیش از 4 دهه در این خصوص سابقه دارد. شرکت آرکا باتری در سال 1397 ثبت شد که در گذشته با نام باتری شاکر شناخته می شد و این شرکت از سال 1398 فروش آنلاین انواع باتری را در کنار سه نمایندگی فعال خود در تهران آغاز کرد. در آرکا باتری امکان خرید انواع باتری از جمله باتری ماشین وجود دارد. آرکا باتری ضمن فروش جزیی، فروش عمده باتری ماشین را نیز برای شرکت ها و سایر مشاغل انجام می دهد.
 

واحد فروش آرکا باتری، تامین کننده انواع باتری ماشین به‌صورت عمده با قیمت مناسب می‌باشد. فروشندگان محترم می‌توانند انواع باتری ماشین را در این بخش به‌صورت عمده و تعداد بالا خریداری نمایند. آرکا باتری به‌عنوان نماینده رسمی صبا باتری که یکی از بهترین برندهای تولید کننده باتری ماشین است، پخش عمده انواع برندهای باتری خودرو مانند اوربیتال، سوزوکی، واریان، نیرو و … را انجام می‌دهد.

آرکا باتری با قیمت‌های کاملا رقابتی و ارسال به سراسر ایران در تمامی ساعات شبانه روز توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. فروش عمده باتری ماشین در آرکا باتری منجر به حذف واسطه‌ها می‌شود که همین مورد باعث به‌وجود آمدن قیمت‌های مقرون به صرفه خواهد شد. اگر شما خریداران گرامی نیاز به خرید عمده باتری ماشین دارید می‌توانید با مشاوران ما در آرکا باتری تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.

فروش عمده باتری ماشین در سراسر کشور

اگر دنبال یک مرکز فروش عمده باتری ماشین مطمئن در تهران هستید که باتری را با قیمت مناسب و خدماتی از جمله حمل و نصب را نیز ارائه دهد، آرکا باتری یکی از بهترین هاست. آرکا باتری سالهاست که در زمینه فروش انواع باتری فعالیت دارد. این شرکت نماینده رسمی بسیاری از شرکت های تولید کننده باتری ماشین اعم از صبا باتری، سپاهان باتری و … بوده که همین موضوع سبب شده محصولات را با قیمتی منصفانه و معقول به مشتریان عرضه کند.

مهم‌ترین مزیت خرید عمده باتری خودرو از آرکا باتری

  • تنوع بالای محصولات: آرکا باتری مرکز فروش عمده باتری خودرو، انواع مختلفی از باتری‌ها با برندهای مختلف و ظرفیت‌های مختلف را به مشتریان عرضه می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا خریداران بتوانند بهترین گزینه را انتخاب نمایند.
  • قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه: آرکا باتری با حذف واسطه‌ها، قیمت رقابتی در بازار فروش عمده باتری ماشین ایجاد کرده است. شما می‌توانید این قیمت‌ها را به‌صورت شفاف در صفحه فروش همین سایت مشاهده نمایید.
  • امکان خرید باتری فرسوده در آرکا باتری: در این بخش ما باتری فرسوده شما را تحویل می‌گیریم و با باتری‌های نو تعویض می‌کنیم و شما تنها باید مابه التفاوت باتری‌ها را پرداخت نمایید.
  • خدمات شبانه‌روزی فروش عمده باتری ماشین به سراسر ایران: در آرکا باتری فروشندگان ما به‌صورت شبانه‌روزی به ثبت خریدهای شما مشغول هستند. شما در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید می‌توانید هر تعداد باتری که بخواهید را خریداری کنید و در اسرع وقت آن‌ها را تحویل بگیرید.
  • ارسال و نصب رایگان باتری خودرو: آرکا باتری تمامی باتری‌های خود را به صورت رایگان ارسال می‌کند و حتی خدمات نصب آن برای مشتری نیز به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد.
  • گارانتی معتبر و تاریخ تولید به‌روز: تمامی باتری‌هایی که در آرکا باتری به‌فروش می‌رسند تاریخ به‌روز دارند، یعنی برای خواب باتری و فروش، فرصت لازم را به مشتری می‌دهند. همچنین این باتری‌ها دارای گارانتی هستند و می‌توانید از خدمات پس از فروش آن‌ها بهره‌مند شوید.
  • خرید عمده باتری ماشین ارزان و دریافت فاکتور: شما می‌توانید خرید عمده باتری ماشین را از آرکا باتری به‌صورت رسمی و همراه با دریافت فاکتور با ارزش افزوده انجام دهید.

اگر برای خرید عمده باتری ماشین هرگونه سوالی دارید می‌توانید با شماره 02149032000 در آرکا باتری تماس حاصل فرمایید.

خرید عمده باتری ماشین

بسیاری از سازمان ها و شرکت ها باتری را به صورت عمده خریداری می کنند و به دنبال مراکز فروش عمده باتری ماشین در تهران و سایر شهرها می گردند. آرکا باتری یک عمده فروشی باتری بوده که شرکت هایی که قصد خرید عمده باتری ماشین را دارند می توانند باتری مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری کنند. مزیت خرید عمده باطری ماشین از آرکا باتری حذف واسطه بوده و در کنار آن فرآیند تامین، ارسال و حتی در صورت نیاز نصب توسط این شرکت صورت می گیرد.

قیمت خرید عمده باتری خودرو چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه مشتریان برای خرید عمده باتری ماشین، قیمت آن می‌باشد. همانطور که می‌دانید عواملی مانند قیمت ارز، برند باتری و کیفیت تولید آن بر بالا و پایین رفتن قیمت‌ها موثر است. اما باید بدانید که باتری‌های با کیفیت ایرانی نسبت به خارجی قیمت ارزان‌تری دارند.

سعی آرکا باتری همیشه بر آن بوده که بتواند فروش عمده باتری خودرو را با ارزان‌ترین قیمت انجام دهد. تضمین کیفیت محصولات و  در نظر گرفتن مناسب‌ترین قیمت با حذف واسطه‌ها از ویژگی‌های این فروشگاه می‌باشد. خریداران گرامی می‌توانند برای اطلاع از قیمت دقیق باتری خودرو به صفحه محصولات ما در همین سایت مراجعه کنند و یا اینکه با ما تماس حاصل فرمایند.

چرا باید از آرکا باتری (نمایندگی رسمی شرکت‌های تولید کننده باتری ماشین) خرید کنیم؟

  • آرکا باتری نمایندگی رسمی شرکت‌های تولید کننده باتری ماشین است و فروش عمده باتری خودرو ارزان را به‌صورت گسترده در سراسر کشور انجام می‌دهد. بنابراین این نمایندگی با حذف واسطه‌های بازار می‌تواند با پایین‌ترین قیمت این محصول را به دست خریداران برساند.
  • همچنین ارسال و نصب باتری در آرکا باتری به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد، یعنی خریداران تنها باید هزینه باتری را بپردازند.
  • یک مورد دیگر نیز مربوط به باتری‌های فرسوده است که مشتریان می‌توانند با تحویل باتری فرسوده خود، باتری جدید را خریداری کنند و تنها باید وجه تفاوت را بپردازند.
  • از آنجا که در این نمایندگی فروش باتری ماشین به‌صورت عمده انجام می‌شود شما می‌توانید طیف وسیعی از برندهای باتری را با ظرفیت‌های متفاوت ببینید.

لیست فروش انواع باتری ماشین (خودرو) در آرکا باتری

انواع باتری‌های 35، 45، 50، 55، 60، 66، 70، 74، 80، 88، 90، 100، 120، 150، 170، 190، 200 و 220 آمپری در آرکا باتری موجود هستند. این باتری‌ها از برندهای اوربیتال، اوربیتال EFB، پروتون، توربو، سوزوکی، شارک، صبا باتری، نیرو، نیوآرمو، واریان و ولتا می‌باشند. برخی از انواع باتری که در لیست فروش عمده باتری ماشین در آرکا باتری وجود دارند، آورده شده است:

انواع باتری عمده آرکا باتری
باتری 60 آمپر سوزوکی
باتری 74 آمپر سوزوکی
باتری 55 آمپر سوزوکی
باتری 50 آمپر سوزوکی
باتری 74 آمپر شارک
باتری 70 آمپر شارک
باتری 66 آمپر شارک
باتری 60 آمپر شارک
باتری 55 آمپر شارک
باتری 50 آمپر شارک
باتری 220 آمپر اوربیتال
باتری 12 ولت 20 آمپر UPS صبا باتری
باتری 60 آمپر بلند اوربیتال
باتری 60 آمپر چانگان
باتری 60 آمپر بلند توربو
باتری 200 آمپر توربو
باتری 50 آمپر واریان
باتری 2 ولت 3000 آمپر سیلد اسید VRLA
باتری 2 ولت 3000 آمپر OPZS
باتری 12 ولت 200 آمپر UPS صبا باتری
باتری 70 آمپر سوزوکی

 

مشتریان باتری عمده آرکا باتری

آرکا باتری ضمن فروش تکی و جزیی باتری ماشین، این محصول را به صورت عمده هم می فروشد. مشتریان باتری عمده بیشتر سازمان ها و شرکت ها هستند. مزیت خرید عمده باطری ماشین از آرکا باتری در درجه اول حذف واسطه است. به عبارتی دیگر باتری از نماینده تولید کننده به مصرف کننده می رسد که نتیجه آن خرید با قیمتی پایین تر نسبت به سایر مراکز است. ضمن اینکه آرکا باتری علاوه بر فروش، خدمات پس از فروشی مانند ارسال و نصب را نیز به مشتریان ارائه می کند.
در حال حاضر آرکا باتری شعب مختلفی در استان تهران دارد و مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آرکا باتری یا شعب این شرکت محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. پس از خرید باتری و ثبت سفارش، آرکا باتری در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ارسال مرسوله مشتری و حتی نصب آن اقدام می کنند. اما خدمات آرکا باتری تنها به فروش، ارسال و نصب محدود نشده و این شرکت نماینده رسمی بسیاری از شرکت های تولید کننده باتری بوده که خدمات پس از فروش باتری ماشین و گارانتی آن را نیز اجرا می کند.
بخش فروش عمده مجموعه آرکا باتری با هدف توزیع عمده باتری در سراسر کشور پایه گذاری شده است. این بخش با سابقه بیش از 40 سال توزیع انواع برندهای باتری در سراسر کشور توانسته است با عرضه باتری با قیمتی کاملا رقابتی رضایت حداکثری خریداران را جلب نماید. تحویل به موقع ، قیمت رقابتی و ارائه باتری های تولید روز سه رکن اصلی توزیع باتری در بخش فروش عمده می باشد. ادارات دولتی و خصوصی، مجتمع های صنعتی و تولیدی، شرکت های تولید کننده و اجرایی و همچنین تمامی فروشندگان و خریداران عمده باتری همه روزه می توانند با تماس با دفتر مرکزی نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

سوالات متداول

بله، تمامی باتری‌های موجود در آرکا باتری به همراه گارانتی ارائه می‌شوند.

تعیین قیمت این باتری‌ها به قیمت ارز، برند باتری و کیفیت ساخت بستگی دارد.

به‌طور میانگین طول عمر باتری ماشین 2 تا 3 سال است و حتی بیشتر هم طول می‌کشد. این بستگی به طرز استفاده کاربر از ماشین دارد.

بله، ارسال باتری به‌صورت رایگان به همراه نصب رایگان در محل انجام می‌گیرد.

شما خریداران گرامی می‌توانید با شماره  02149032000 در آرکا باتری تماس بگیرید تا در این مورد راهنمایی شوید.